lördag 3 januari 2015

65. Fem i rad.


Nr 2

11 kommentarer:

GunS sa...

Jag provar att kommentera en gång till via webversionen (min mobil verkar inte riktigt frisk):
Vad härligt att du kommit igång! Snygg tolkning, det gäller att ha ögonen med sig när man är ute och går.

Anette Linnea sa...

Uppmärksam och snygg tolkning :)

Enlundabosbetraktelser sa...

Så snyggt och häftig bild. Observant att hitta de fem.

Christina Fryle sa...

Snyggt och välkomponerat! Och perfekt på temat. Påpassligt att knäppa precis när rätt person var på rätt plats i bilden :-P

P i X E L I E – Erica Pettersson sa...

Jättesnygg bild! Jag gillar skärpan på skruvarna :-D
Dessutom gillar jag verkligen hur det kom med att det går en person över bron; det ger lite extra "liv" i bilden :-D

Lycka till med årets fortsatta fotografering!

Thea sa...

Tackar för kommentarer.

Ja, man får läsa på temalistan lite nu och då. Rätt som det är ploppar det upp något som passar in. :)

Marie sa...

Även om det är fem i rad som är i fokus tycker jag att hela din bild är fantastiskt vacker. Fint skärpedjup.

Thea sa...

Tack Maria. :)

Elisabet sa...

Observant och fin komposition! D
Det inspirerar mig att ha utkik efter Fem i rad :)

AC sa...

Fin bild. Kanten mot vattnet som försvinner långt fram in i bilden ger ett bra djup. Utgör även en avskiljning mellan det ljusa med blått vatten och den andra sidan med grått och svart. Mycket fin komposition.

Annette Olsson sa...

Snyggt fotat.