söndag 5 januari 2014

330. Uppradade


10 av 365

15 kommentarer:

Anonym sa...

Redan 10 av 365! Någonting står fin på rad, men vad? Först trodde jag att det var extra lyxiga schackpjäser, men det är det nog inte.

Anonym sa...

läcker komposition! Har du alla dessa bitsar hemma hos dig? :)

Evaw sa...

Läckert foto! Jag undrade också var det var för något.

Pysselfarmor sa...

hmmm tänk tänk tänk jag känner igen dessa....heter det inte bits...skruvmejseldelar tro?

Snyggt fotograferat och väldigt guldiga.

Anette Linnea sa...

Vilka fina bits! Fint-fint foto likaså :)

Thea sa...

Ja visst heter det bits.De är till en liten skruvdragare jag fick i julklapp.

Razzy sa...

snyggt foto till temat, jag skulle vilja ha de 3 första med mera skärpa men det är bara min tanke :) annars gillar jag fotot jättemycket.

jeanette sa...

Jätte häftig bild på de sk bitsen. Man lär sig alltid något nytt ord.

Unknown sa...

Vilken bild gör snyggt ....

Anki sa...

Snyggt foto på de snygga bitsen :)

Carina sa...

Vilka lyxigt stiliga bits! :-)

Snyggt fotat!

PixelCat sa...

Jag gillar verkligen dina bilder! Spännande när du kryper nära, och fint ljus och skärpa i alla foton. Jag fastnade speciellt för den här, och det tror jag beror på att jag inte sett bits i "guld" tidigare.

Annette Olsson sa...

Gillar bilden och att det finns bits i guld :)

Thea sa...

Tack alla för era kommentarer!!

Anonym sa...

Snyggt uppradade.